مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-08پزشكي

مطالبه گری یک پدر از خیرین برای حمایت از کودکی که در اوج مظلومیت قطع عضو شد


ماجرا به یک سال و نیم پیش برمی گردد، به زمانی که کودکی دو ساله با مشکل نفخ شکم به پزشک متخصص اطفالی در شهرستان داراب مراجعه کرد و بیماری اش تشخیص داده نشد.

- پدر این کودک که حالا سه سال و نیم دارد، به خبرنگار فارس گفت: دو سه دکتر در داراب که همه متخصص اطفال بودند پسرم را ویزیت کردند و چند روزی هم در بیمارستان بستری شد اما بدون تشخیص مشکل ما را روانه شیراز کردند.

فاتح افزود: به شیراز مراجعه کردیم و به سراغ پزشکی رفتیم که از داراب آدرسش را به ما داده بودند، این پزشک با تشخیص بیماری کلیه و کبد ما را به بیمارستان نمازی ارجاع داد و محمد با حال طبیعی، در آنجا بستری شد.

چند روزی گذشت و داروهای مختلف به کودک من تزریق شد اما هر چه می گذشت حال کودک رو به وخامت می رفت تا جایی که به ما اعلام کردند، کودک را به خانه ببرید و آنجا پرستاری کنید.

پدر این کودک ادامه داد: حال وخیم محمد سبب شد او را به تهران و نزد پزشکان تهرانی ببریم، پس از مراجعه بیماری محمد، التهاب روده بزرگ تشخیص داده شد و به گفته پزشکان هیچ اثری از بیماری در کلیه و کبد نبود.

فاتح با اشاره به اینکه فرزندش در 11 ماهگی تحت عمل جراحی روده بزرگ به دلیل ناکارآمدی عصب قرار گرفته است، گفت: در تهران علت نفخ را التهاب روده بزرگ تشخیص دادند و گفتند که نباید دارویی برای کلیه و کبد تجویز می شد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری یک پدر از خیرین برای حمایت از کودکی که در اوج مظلومیت قطع عضو شد

مطالبه گری یک پدر از خیرین برای حمایت از کودکی که در اوج مظلومیت قطع عضو شد