مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-08ورزشي

آمادگی سالن های ورزشی سپاه برای واکسیناسیون فراگیر در استان اردبیل


معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آمادگی کامل داریم تا از ظرفیت سالن های 9 دی و صالحین سپاه برای انجام واکسیناسیون فراگیر مناطق شهری و روستایی استفاده کنیم.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آمادگی کامل داریم تا از ظرفیت سالن های 9 دی و صالحین سپاه برای انجام واکسیناسیون فراگیر مناطق شهری و روستایی استفاده کنیم.

شکرالله عبدی در جلسه قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: عملیات واکسیناسیون برای گروه های سنی مختلف در دستور کار قرار گرفته و به هیچ وجه واکسیناسیون در درب منازل انجام نمی شود و ما آمادگی خود را برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در اجرای این طرح اعلام کردیم.

وی به راه اندازی سامانه 4030 برای انجام واکسیناسیون در مراحل مختلف و برای گروه های سنی 40 تا 80 سال اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود تا دو ماه آینده این روند واکسیناسیون سرعت بیشتری به خود بگیرد.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به آغاز مرحله جدید اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با انجام مأموریت نظارتی بر قرنطینه هوشمند خانگی اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح آگاه سازی، آموزش، بیماریابی، جداسازی و قرنطینه هوشمند به همراه تشخیص و درمان بیماران کرونایی مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سالن های ورزشی سپاه برای واکسیناسیون فراگیر در استان اردبیل

آمادگی سالن های ورزشی سپاه برای واکسیناسیون فراگیر در استان اردبیل