مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-08اجتماعي

جاده های استان سمنان لغزنده است/ تردد تریلی در گرنه ها ممنوع


رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بارندگی های شدید از بامداد شنبه تا کنون محورهای استان را لغزنده کرده است، گفت: تردد برای تریلی در گردنه های استان ممنوع است.

- ، با بیان اینکه بارش شدید باران از بامداد شنبه در سطح استان سمنان باعث لغزندگی محورهای مواصلاتی به خصوص در ارتفاعات شده است، تاکید کرد: مردم برای تردد در محورهای مواصلاتی کمال آرامش و رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم از تردد بی مورد و غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرهیز کنند، تاکید کرد: تردد تریلی های پنج محور و بیشتر در گردنه های استان سمنان ممنوع شده است.

رییس پلیس راه استان سمنان توضیح داد: این تصمیم با توجه به شدت بارندگی ها، لغزندگی گردنه ها و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی، قیچی کردن تریلی و مسدود شدن جاده اتخاذ شده است.

کبیری با بیان اینکه ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان روان است اما رانندگان مراقب لغزندگی محورها و کاهش دید باشند، تاکید کرد: هم اکنون همه جاده های استان لغزنده است و از آنجا که سامانه بارشی تا اواسط هفته در استان فعال خواهد بود توصیه می شود در روزهای آتی نیز شرایط رانندگی ایمن در راه ها لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان سمنان لغزنده است/ تردد تریلی در گرنه ها ممنوع

جاده های استان سمنان لغزنده است/ تردد تریلی در گرنه ها ممنوع