مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-08اقتصادي

راه اندازی 502 صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: تاکنون 502 صندوق قرض الحسنه در شهرها و روستاهای استان تشکیل شده و بیش از دو هزار و 700 وام قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

- هوشنگ فولادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تشکیل صندوق های قرض الحسنه اشتغال زایی مردم یار یکی از فعالیت های شاخص سازمان بسیج سازندگی در راستای حمایت از اشتغال و تولید داخلی در استان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه این صندوق ها از سال 1397 در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است، افزود: تاکنون 502 صندوق قرض الحسنه در شهرها و روستاهای استان تشکیل شده که از برکات آنان تاسیس 26 تعاونی اشتغال بوده است.

فولادی محرومیت زدایی، اشتغال زایی، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و تلاش در راستایخودکفایی در محصولات مختلف را از اهداف تشکیل این صندوق های قرض الحسنه خواند و اظهار کرد: بیش از 21 هزار نفر عضو صندوق های قرض الحسنه مردم یار در استان هستند.

وی از پرداخت بیش از دو هزار و 700 وام قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط خبر داد و تصریح کرد: تاکنون برای یک هزار و 734 نفر از محل اعطای این تسهیلات اشتغال زایی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 502 صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری

راه اندازی 502 صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری