مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-08سياسي

دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری در خراسان جنوبی برگزار شد


مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری خبر داد.

سپیده قلندری اسفدن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: صحیح سخن گفتن و استفاده درست از زبان بدن یکی از مهم ترین راه های ایجاد ارتباط در زندگی اجتماعی است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و موفقیت افراد اجتماعی موفق و آن هایی که به نحو تحسین برانگیزی ارتباط برقرار می کنند، شیوه صحبت کردن و فن بیان آنان است.

مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: در همین راستا مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با همکاری خبرگزاری ایسنا و سازمان دانشجویان خراسان جنوبی اهتمام به برگزاری دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری کرد.

قلندری بیان کرد: برقراری ارتباط بهتر با مدیر، برقراری ارتباط موثر با کارمندان، برقراری ارتباط موثر با همسر و اعضای خانواده و اصول صحبت کردن و سخنرانی در جمع افراد مواردی است که طی امروز به آن پرداخته و طی فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این دوره سعی می کنیم افراد شرکت کننده با اصولی چون چگونگی بهره گیری از بدن در هنگام سخن گفتن، کاهش استرس و افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری در خراسان جنوبی برگزار شد

دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری در خراسان جنوبی برگزار شد