مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-08ورزشي

بارسلونا 0 - 0 اتلتیکو؛ احتمالا قهرمانی در کار نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزی که مارک آندره تراشتگن و یان اوبلاک بهترین بازیکنان میدان بودند، دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیکو با تساوی بدون گل تمام شد و حالا رئال مادرید در صورت برتری برابر سویا می تواند به صدر جدول برسد.

- دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکومادرید در استادیوم نوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در روزی که مارک آندره تراشتگن و یان اوبلاک بهترین بازیکنان میدان بودند، دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیکو با تساوی بدون گل تمام شد و حالا رئال مادرید در صورت برتری برابر سویا می تواند به صدر جدول برسد.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی ضربه ایستگاهی لوییس سوارز فرصت داشت به گل اول مسابقه دست پیدا کند، اما ضربه او مستقیما در اختیار مارک تراشتگن قرار گرفت.

دقایقی بعد و روی ارسال زمینی هرموسو بود که آنخل کوره آ در مرکز محطه جریمه بارسلونا موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او بعد از برخورد به کلمنت لانگله به بیرون رفت.

در دقیقه 29 این بار فرانکی دی یونگ درون محوطه جریمه اتلتیکومادرید برای آنتوان گریزمان موقعیت سازی کرد، اما ضربه این بازیک دقیق نبود و در اختیار یان اوبلاک قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا 0 - 0 اتلتیکو؛ احتمالا قهرمانی در کار نیست!

بارسلونا 0 - 0 اتلتیکو؛ احتمالا قهرمانی در کار نیست!