مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-09سياسي

نصب 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در سراسر کشور


همه بخش های این سازمان در ماه رمضان بسیج شدند تا تبیین حقایق قرآنی را محور خود قرار دهند و 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در کشور زینت بخش شهرها بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شب گذشته هجدهم اردیبهشت 1400 نشست قرآنیان منادیان نور امید با موضوع گفتمان امید و باور به توان مردم وتواصی به حق و صبر، با حضور رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف وامور خیریه و 40 تن از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست با بیان اینکه کشور در حوزه قرآن با دو موضوع مهم و کلان مواجه است اظهار داشت: اولین موضوعی که در این حوزه مطرح است پرداختن به مسائل قرآنی جامعه است که باید توجه بیشتری به این موضوع شود؛ هر چند که تاکنون هم اندیشی های بسیاری در این مورد انجام شده و باید ادامه داشته باشد اما نباید فقط مطالبات مقام معظم رهبری را در مسائل قرآنی مورد توجه قرار دهیم بلکه باید با مشارکت و همکاری خبرگان قرآنی کشور به حل مسائل دیگر حوزه های قرآن بپردازیم.

وی افزود: موضوع دوم حل مسائل انقلاب اسلامی توسط جامعه قرآنی است و خبرگان قرآنی نه تنها در حل مسائل این حوزه بلکه باید در حل مسائل اجتماعی و انقلابی نیز پیش قدم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در سراسر کشور

نصب 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در سراسر کشور