مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-09سياسي

رزمایش کمک مومنانه همه را برای کمک به نیازمندان پای کار آورد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رزمایش کمک مومنانه همه را برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پای کار آورد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رزمایش کمک مومنانه همه را برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پای کار آورد.

آیت الله مصطفی علما امروز (19 اردیبهشت) در حاشیه مراسم توزیع یازده هزار بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: فرمایشات ایشان سبب شد تا همه از نهادهای حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد و سپاه گرفته تا آحاد مردم برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پای کار بیایند.

آیت الله علما گفت: رزمایش کمک مومنانه سراسر کشور را برای کمک به نیازمندان به تکاپو انداخته، به نحوی که هرجا نگاه می کنی، محل اجرای این رزمایش است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: تعداد بسته های توزیع شده خیلی مهم نیست، مهم آن شور و تکاپویی است که بین مردم برای اجرای این رزمایش راه افتاده است.

وی اشاره ای اجمالی هم به دیگر خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور داشت و گفت: این ستاد در حوزه های مختلفی ورود کرده که توزیع کمک های مومنانه تنها بخش کوچکی از خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه همه را برای کمک به نیازمندان پای کار آورد

رزمایش کمک مومنانه همه را برای کمک به نیازمندان پای کار آورد