مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-09اقتصادي

آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی در کرمانشاه


مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمانشاه از آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در کرمانشاه از سوی این ستاد خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمانشاه از آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در کرمانشاه از سوی این ستاد خبر داد.

میثم کلهر امروز(19 اردیبهشت) در حاشیه مراسم توزیع این بسته های معیشتی گفت: این بسته های معیشتی که نزدیک چهار میلیارد تومان ارزش دارند، توسط سمن‎ ها، خیریه ها و گروه های جهادی به دست نیازمندان و ساکنین مناطق حاشیه ای کرمانشاه خواهد رسید.

کلهر اضافه کرد: در این مرحله از توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان 500 هزار بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سراسر کشور توزیع می شود که سهم استان کرمانشاه یازده هزار بسته معیشتی است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 120 هزار بسته معیشتی با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان از سوی این ستاد در استان کرمانشاه توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی در کرمانشاه

آغاز توزیع یازده هزار بسته معیشتی در کرمانشاه