مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-09سياسي

اظهار نظر جدید قالیباف درباره فایل صوتی ظریف


رییس مجلس شورای اسلامی پس از جلسه غیرعلنی مجلس در مورد فایل صوتی وزیر خارجه و مذاکرات وین اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می داند نسبت به برخورد با عوامل و مقصرین اقدامات نسنجیده اخیر پیگیری های لازم را به انجام رساند و از ظرفیت های قانونی خود در این مساله استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در مورد مذاکرات وین گفت: این روزها مذاکرات بین ایران و 1+4 همراه با فراز و نشیب های زیادی در جریان است.

یک روز اخبار پیشرفت مذاکرات و روز دیگر، خبرهای بروز اختلافات منتشر می شود.

همه این ها نشان دهنده جدی بودن مذاکرات است.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اظهار کرد: این قانون باعث باز شدن قفل های صنعت هسته ای شده و ظرفیت های لازم جهت مذاکرات را برای تیم مذاکره کننده فراهم آورد.

همین ظرفیت ها محور بده بستان ها در مذاکرات جاری قرار گرفته تا به پشتوانه این قدرت آفرینی امکان تأمین و تضمین منافع مردم فراهم شود.

قالیباف با بیان اینکه به دنبال رفع کامل، عملی و فوری همه تحریم ها هستیم، تأکید کرد: صدای واحد مسئولین جمهوری اسلامی که تحت مدیریت هوشمندانه رهبر ایجاد شده، نقش مهمی در جلوگیری از زیاده خواهی های دشمن داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر جدید قالیباف درباره فایل صوتی ظریف

اظهار نظر جدید قالیباف درباره فایل صوتی ظریف