مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-09سياسي

امکان انتقال سوابق از بیمه روستاییان به سایر بیمه ها فراهم شد


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد از فراهم شدن امکان انتقال سوابق این صندوق به سایر بیمه ها در سال 1400 خبر داد.

- اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تنها صندوق بیمه اختیاری کشور است که یکی از مزیت های آن انتقال سوابق بیمه ای از این صندوق به سایر بیمه های اجباری است.

وی افزود: متأسفانه از مهرماه سال 97 تا انتهای سال 99 انتقال سوابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به سازمان تأمین اجتماعی با مشکلاتی همراه بود که پس از تأیید انتقال سوابق در شورای عالی رفاه و با دستور رییس جمهور و ابلاغ به صندوق های بیمه ای، این موضوع در سال 1400 اجرایی شد.

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و پیگیری های انجام شده، امکان انتقال سوابق بیمه ای از صندوق بیمه روستایی به تمام صندوق های بیمه ای اجباری و بلعکس فراهم شد.

مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان یزد گفت: متقاضیان و بیمه شدگان با داشتن حداقل 65 سال سن تمام، حداقل 10 سال تمام سابقه بیمه پردازی نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مشروط بر آنکه مجموع سوابق ایشان در صندوق با سوابق منتقله از سایر صندوق ها حداقل 15 سال تمام باشد، می توانند از مزایای مستمری دوران سالمندی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انتقال سوابق از بیمه روستاییان به سایر بیمه ها فراهم شد

امکان انتقال سوابق از بیمه روستاییان به سایر بیمه ها فراهم شد