مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-10سياسي

طبخ بیش از 47 هزار پرس غذای گرم در شهریار/ حدود 5 هزار بسته معیشتی توزیع شد


رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهریار گفت: در راستای اجرای پویش ایران همدل بیش از 4 هزار و 800 سبد کالای غذایی، بیش از 47 هزار پرس غذای گرم و 8 هزار و 500 بسته افطاری ساده تهیه و میان خانواده های کم برخوردار اهداء شد.

- محمدرضا شاهجانی رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهریار در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: در اجرای پویش ایران همدل از ابتدای ماه مبارک رمضان با جذب خیران و کمک های مؤمنانه و مراکز نیکوکاری تاکنون 4 هزار و 806 بسته معیشتی تهیه و در این ایام میان نیازمندان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه 47 هزار و 950 پرس غذای گرم و 8 هزار و 500 بسته افطاری ساده طی این مدت آماده سازی و میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است، گفت: پویش ایران همدل در این شهرستان با انعقاد قرارداد با ناحیه مقاومت بسیج شهریار و اندیشه و گروه های جهادی و بسیج تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهریار با اشاره به فعالیت 40 مرکز فعال نیکوکاری در سطح شهر بیان کرد: حدود 4 هزار و 500 خانواده تحت حمایت های این کمیته هستند و برای ارایه بهتر خدمات، توافق نامه هایی با امور مساجد، اداره آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ بیش از 47 هزار پرس غذای گرم در شهریار/ حدود 5 هزار بسته معیشتی توزیع شد

طبخ بیش از 47 هزار پرس غذای گرم در شهریار/ حدود 5 هزار بسته معیشتی توزیع شد