مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-10سياسي

توزیع 313 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان کرمان توسط ستاد اجرایی فرمان امام


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 313 هزار بسته معیشتی، پروتیینی و بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان توزیع شده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 313 هزار بسته معیشتی، پروتیینی و بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان توزیع شده است.

محمدعلی روح اللهی امروز 20 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه رزمایش های همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: کمک های مومنانه از سنت های جامعه اسلامی است و در ایام کرونا این کمک ها موجب همدلی جامعه شد و مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام در ادامه رزمایش های سال گذشته، در ماه رمضان اقدامات ویژه ای نیز انجام داده که کمک های مومنانه بین نیازمندان و بخشی توسط بنیاد احسان در بین هم استانی های سیل زده در شهداد و گلباف توزیع شد.

روح اللهی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در فاز دوم مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه، ستاد اجرایی فرمان امام 15 هزار و 500 بسته معیشتی در کل استان کرمان توزیع کرد که گروه های هدف از قبل شناسایی شده بودند و عمدتا افراد نیازمند و آسیب دیده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 313 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان کرمان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

توزیع 313 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان کرمان توسط ستاد اجرایی فرمان امام