مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-10پزشكي

عوارض واکسن آسترازنکا برای آقایان کمتر است؟


مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: عارضه واکسن آسترازنکا برای آقایان بسیار کم است و پیشنهاد می شود که آقایان زودتر این واکسن را تزریق کنند چرا که ما در کشوری هستیم که روزانه بیش از 25 هزار نفر تست آن ها مثبت می شود و روزانه بیش از .

- یک متخصص عفونی از اما و اگرهای تزریق واکسن کرونا می گوید؛ عوارض واکسن آسترازنکا برای آقایان کمتر است؟ ایسنا/خراسان جنوبی مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: عارضه واکسن آسترازنکا برای آقایان بسیار کم است و پیشنهاد می شود که آقایان زودتر این واکسن را تزریق کنند چرا که ما در کشوری هستیم که روزانه بیش از 25 هزار نفر تست آن ها مثبت می شود و روزانه بیش از 400 نفر فوتی ناشی از کرونا داریم و حتی اگر من کار پر خطری هم نداشته باشم خطر این بیماری باز هم من را تهدید می کند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا در مورد واکسن کرونا و عوارض آن، گفت: واکسن آسترازنکا، واکسنی است که DNA ویروس یا جزیی از آن را درون آدنوویروس قرار دادند و به فرد تزریق می کنند.

وی با بیان اینکه این واکسن در دو نوبت و به فاصله 8 تا 12روز تزریق می شود، افزود: دو نوع واکسن آن شبیه به هم هستند، بر خلاف اسپوتنیک یک آدنو ویروس است اما آدنو ویروس های آن با هم متفاوت هستند، یک جزیی از ویروس که آنتی بادی ها ( پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض واکسن آسترازنکا برای آقایان کمتر است؟

عوارض واکسن آسترازنکا برای آقایان کمتر است؟