مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-10اقتصادي

بحران مرغ و تخم مرغ زیر سر شبکه توزیع ناسالم نهاده های دامی


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: بحران مرغ و تخم مرغ که از چندی پیش در کشور آغاز شده، ناشی از شبکه توزیع ناسالم نهاده های دامی است.

- ، محمدصالح جوکار، ظهر دوشنبه در بازدید از یکی از موسسات خیریه یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: ایران کشور فقیری نیست و در سال 99 معادل 10 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و نهاده های دامی هزینه شد و آنچه که مورد نیاز واحدهای دامی و مرغداری های ما برای تولید گوشت، شیر، تخم مرغ بوده با ارز 4200 تومانی پرداخت شده اما معلوم نیست این واردات اکنون کجاست.

وی با تاکید بر اینکه ما حتی یک ریال نهاده های دامی با ارز آزاد وارد کشور نمی کنیم، افزود: تمام این نهاده ها با ارز 4200 تومانی وارد می شود ولی چطور می شود که دامدار و مرغدار ما باید این نهاده ها را به قیمت های بسیار گران و آن هم به سختی دریافت کند؟ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه شبکه توزیع ناسالم منجر به کمبود نهاده های دامی و بحران مرغ و تخم مرغ شد، عنوان کرد: تمام این مشکلات به دلیل آن است که مدیریت درستی در اقتصاد کشور نداریم.

جوکار تصریح کرد: 50 درصد این نهاده ها در خارج از شبکه توزیع شده و حالا مرغداران و مردم باید تاوان آن را بدهند و آیا واقعاً این موضوع هم به کشورهای خارجی بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران مرغ و تخم مرغ زیر سر شبکه توزیع ناسالم نهاده های دامی

بحران مرغ و تخم مرغ زیر سر شبکه توزیع ناسالم نهاده های دامی