مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-10دانش

شعله گیر های پیشرفته صنعتی ایران ساخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی شفیعی مدیر عامل شرکت دانش بنیان آتیه پردازان شریف گفت: - تولید انواع گوناگون تجهیز پیشرفته شعله گیر مطابق با آخرین استاندارد های بین المللی برای نخستین بار در کشور ایران ساخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی شفیعی مدیر عامل شرکت دانش بنیان آتیه پردازان شریف گفت: فلیم ارستر یا شعله گیر تجهیزی است که برای محافظت سیستم ها در برابر شعله انفجار در خطوط لوله، مخازن، دودکش مشعل های صنعتی و تجهیزاتی که در آن ها گاز یا بخار مایعات قابل اشتعال وجود دارد، باعث عبور سیال و مانع از ورود شعله در هنگام وقوع انفجار می شود.

شفیعی ادامه داد: قسمت اصلی این تجهیز المنت آن است که با استفاده از فناوری نانو و محاسبات بسیار دقیق طراحی و از لایه های متناوب ورق های فلزی مطابق با استاندار های ISO 16852، API 2028، ASTM-F1273 و INSO 11026 ساخته شده است که در حال حاضر فناوری و دانش ساخت آن را در این مجموعه داریم.

وی ادامه داد: فلیم ارستر ها یا همان شعله گیر ها از سیستم در برابر احتراق های بالاتر از سرعت صوت و زیر سرعت صوت در حالت های پایدار شده محافظت می کند که علاوه بر برآورده سازی پارامتر های اساسی عملکرد، با ایجاد حداقل افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله گیر های پیشرفته صنعتی ایران ساخت شد

شعله گیر های پیشرفته صنعتی ایران ساخت شد