مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-10اجتماعي

هشدار هواشناسی اصفهان درباره جاری شدن سیلاب


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به جو ناپایدار استان طی سه روز آینده، گفت: در روزهای دوشنبه و چهارشنبه این هفته آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به جو ناپایدار استان طی سه روز آینده، گفت: در روزهای دوشنبه و چهارشنبه این هفته آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی سه روز آینده در سطح استان است، اظهار کرد: براین اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبار بهاری و رعد و برق، به ویژه در غرب، شمال و شرق استان پیش بینی می شود، بارش تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه امروز (دوشنبه_20 اردیبهشت) و چهارشنبه آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود، گفت: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان 2 تا 4 درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی اصفهان درباره جاری شدن سیلاب

هشدار هواشناسی اصفهان درباره جاری شدن سیلاب