مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-10پزشكي

50 هزار سالمند بالای 80 سال در مازندران واکسینه شدند


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه  توصیه ما به سالمندان این است که واکسن را برای ایمنی بخشی تزریق کنند، گفت: - قاسم اویس امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تزریق واکسن بعد از گروه بهداشتی و درمانی در فاز نخست گروه های پرخطر، سالمندان مراکز نگهداری بهزیستی در فاز دوم بین سالمندان بالای 80 سال درحال انجام است.

وی افزود:  58 هزار سالمند بالای 80 سال در استان مازندران داریم که واکسن بین 50 هزار نفر تزریق کردیم و بقیه درحال انجام است و در مرحله بعدی گروه های 70 به بالا اعلام می شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه  توصیه ما به سالمندان این است که واکسن را برای ایمنی بخشی تزریق کنند، اضافه کرد:  باتوجه به تغییرات سوش ویروس حتما باید واکسن تزریق شود.

اویس ادامه داد: در فاز سوم گروه های پرخطر مراکز عمومی ازجمله پادگان و مراکز آموزشی و در فاز چهارم برای عموم مردم انجام می شود.

وی با اعلام اینکه فاز نخست واکسیناسیون از 21 بهمن ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از 130 هزار دوز واکسن به دانشگاه مازندران تخصیص پیدا کرد که 80 درصد آنها تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار سالمند بالای 80 سال در مازندران واکسینه شدند

50 هزار سالمند بالای 80 سال در مازندران واکسینه شدند