مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-10سياسي

همراهی ستودنی اصناف و کسبه ری در محدودیت های کرونایی


رییس اتاق اصناف شهرستان ری همراهی اصناف، کسبه و بازاریان شهرستان ری در تعطیلی واحدهای خود و توجه ویژه به اعمال محدودیت های کرونایی را ستودنی و قابل تقدیر دانست و گفت: - لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به اتمام تعطیلی مشاغل گروه 2 از روز شنبه اظهار کرد: همراهی اصناف، کسبه و بازاریان شهرستان ری در تعطیلی واحدهای خود و توجه ویژه به اعمال محدودیت های کرونایی ستودنی و قابل تقدیر است.

وی گفت: طرح محدودیت های کرونایی از 21 فروروردین ماه اجرا شد و کسبه و مغازه داران برای حفظ سلامت خود، خانواده هایشان و مردم با همراهی و همکاری لازم را کردند.

 رییس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: تعداد روزهای اعمال محدودیت های ویژه کرونایی در حالی که به یک ماه نزدیک می شد همچنان شاهد رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط اصناف بودیم.

ستاره با بیان اینکه از روز شنبه 18 اردیبهشت به دستور ستاد مقابله با کرونا امکان فعالیت مشاغل گروه 2 حتی در شهرهای با وضعیت قرمز نیز فراهم شده است، عنوان کرد: صنوف سطح شهرستان هماهنگی حداکثری را در رعایت محدودیت ها داشته و دارند و این بار نیز کاهش محدودیت ها و آغاز به کار دوباره اصناف، حتما باید با رعایت جدی پروتکل ها و دستورات ستاد مقابله با کرونا ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی ستودنی اصناف و کسبه ری در محدودیت های کرونایی

همراهی ستودنی اصناف و کسبه ری در محدودیت های کرونایی