مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-10سياسي

براندازان و انتخابات


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد میرزایی؛ انتخابات ریاست جمهوری، بزرگترین تجلی مردم سالاری و مهمترین نمود مقبولیت در کشورهایی است که با نظام ریاستی اداره می شوند؛ - در جمهوری اسلامی ایران، بر طبق اصل 113 قانون اساسی پس از مقام معظم رهبری، رییس جمهور عالی ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را، جز در اموری که مستقیماً به رهبری مربوط می شود، برعهده دارد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد میرزایی؛ انتخابات ریاست جمهوری، بزرگترین تجلی مردم سالاری و مهمترین نمود مقبولیت در کشورهایی است که با نظام ریاستی اداره می شوند؛ زیرا بوسیله این انتخابات است که قدرمندترین فرد کشور، انتخاب و برای مدت معلومی سکّان دار مدیریت دستگاه اجرایی نظام می شود.

در جمهوری اسلامی ایران، بر طبق اصل 113 قانون اساسی پس از مقام معظم رهبری، رییس جمهور عالی ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را، جز در اموری که مستقیماً به رهبری مربوط می شود، برعهده دارد .

به همین دلیل در انتخابات ریاست جمهوری 1396، با توجه به کاندیداتوری ابراهیم رییسی و نقش او در مقابله با گروهک های ضد انقلاب و همچنین مجاهدین خلق در وقایع تابستان 1367، گروه هـای بـرانداز تلاش کردند کاندیداتوری او را به فرصتی برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براندازان و انتخابات

براندازان و انتخابات