مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-10بين الملل

فراخوان «جهاد اسلامی» برای آماد ه باش عمومی و راهپیمایی خشم در داخل و خارج فلسطین


جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار اعلام آماده باش عمومی و برپایی راهپیمایی های خشم در سراسر فلسطین و خارج آن به منظور حمایت از انتفاضه رمضان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین خواستار بسیج و خشم عمومی تمام مناطق فلسطین و اردوگاه های پناهندگان و آوارگان فلسطینی به منظور حمایت از مردم قدس و حمایت از انتفاضه ماه رمضان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری معـاً فلسطین، این جنبش با تبریک به هموطنان فلسطینی تحصن کننده در مسجد الاقصی، منطقه باب العامود و محله الشیخ جراح قدس، مقاومت بزرگ آنها در طی همه شب های ماه مبارک رمضان در برابر حملات نظامیان صهیونیست را ارج نهاد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: ما تاکید می کنیم کارزاری که آتش آن را تروریسم صهیونیستی در قدس شعله ور کرده است، به سمت خودش بازمی گردد و زبانه های آن شهرک سازی ها و یهودی سازی قدس را هدف خواهد گرفت.

جهاد اسلامی تاکید کرد ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن هرگز اجازه نخواهد داد برنامه شهرک سازی، یهودی سازی و تروریسم در سرقت زمین ها و حمله به مقدسات موفق باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین ملت خود را به اعلام بسیج عمومی و برپایی راهپیمایی های خشم در حمایت از ساکنان قدس و تاکید بر وحدت ملت فلسطین و انتفاضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «جهاد اسلامی» برای آماد ه باش عمومی و راهپیمایی خشم در داخل و خارج فلسطین

فراخوان «جهاد اسلامی» برای آماد ه باش عمومی و راهپیمایی خشم در داخل و خارج فلسطین