مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:202021-05-10سياسي

فعالیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی در ایلام وحدت آفرین است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه فعالیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی در ایلام وحدت آفرین است، گفت: اقدام گروه های جهادی تحقق عدالت اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو طرح شهید سلیمانی، تولید ماسک، کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی، سیل ماژین و کنگره عظیم اربعین بی نظیر است و حضور این نیروهای با ایمان و پرتلاش در کلیه صحنه ها و میدان ها مایه دلگرمی مردم است.

استاندار ایلام با بیان اینکه گروه های جهادی ظرفیت عظیمی برای همراهی دستگاه های اجرایی هستند، خدمات فرهنگی و اجتماعی گروه های جهادی را بسیار ارزشمند و بی نظیر برشمرد.

نوذری، ورود گروه های جهادی بسیج سازندگی برای زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار و تعامل آنان با مردم را وحدت آفرین دانست و گفت: ارتباطات گسترده گروه های جهادی با دانشگاه ها، مسئولان و دوایر دولتی، گروه های مردمی و اقشار مختلف باعث ایجاد وحدت و همدلی در جامعه شده و اهتمام ویژه ای را برای انجام امورات مردم ایجاد می کند.

استاندار ایلام گفت: دولت از طرح های مبتکرانه گروه های جهادی در حوزه مسایل اجتماعی از جمله خودکشی، طلاق و… با هدف کاهش آسیب و ایجاد نشاط که دارای فرضیه های علمی باشد به طور جد حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی در ایلام وحدت آفرین است

فعالیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی در ایلام وحدت آفرین است