مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-11اقتصادي

محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید فطر/ به کرمانشاه سفر نکنید


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت: از ساعت 12 امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین شهری اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان کنترل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، وحید خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح محدودیت های کرونایی در عید فطر، اظهار داشت: محدودیت ها و ممنوعیت های برای حفظ سلامتی مردم برای تدام سیر نزولی کرونا در استان در تعطیلات پیش رو اعمال می شود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از ساعت 12 امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین شهری اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان کنترل می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت: نماز عید سعید فطر در مساجد در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

خسروی گفت: در این تعطیلات پیش رو احتمال تجمع و دورهمی های خانوادگی است حتما رعایت کنند که دوباره شاهد آمار صعودی نباشیم.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا یک بخش مسؤولیت حقوقی دستگاه های اجرایی است بخشی دیگری به مسؤولیت اجتماعی همه مردم بر می گردد؛ در این تعطیلات شهرداری، نیروهای انتظامی، راهور، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، رسانه ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید فطر/ به کرمانشاه سفر نکنید

محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید فطر/ به کرمانشاه سفر نکنید