مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-11اقتصادي

بازار نابسامان سیمان!


اتحادیه صنف مصالح فروشان کرج اعلام کرد: سیمان مورد نیاز مصرف به مقدار لازم در سطح بازار وجود دارد، اما عدم عرضه این کالا یا توزیع آن از طریق عاملان و دیگر شبکه های غیر مجاز، - ایسنا/البرز اتحادیه صنف مصالح فروشان کرج اعلام کرد: سیمان مورد نیاز مصرف به مقدار لازم در سطح بازار وجود دارد، اما عدم عرضه این کالا یا توزیع آن از طریق عاملان و دیگر شبکه های غیر مجاز، سبب افزایش قیمت و نابسامانی در سطح عرضه شده است.

اتحادیه صنف مصالح فروشان کرج در گزارشی عدم عرضه یا توزیع سیمان از طریق عاملان غیرمجاز را علت افزایش قیمت و نابسامانی در بازار این محصول اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه مصالح فروشان کرج در نشستی که به منظور بررسی مشکلات حوزه سیمان با حضور مسئولانی از سازمان صمت و سازمان تعزیرات، رییس اتاق اصناف کرج و مدیرعامل شرکت سیمان آبیک برگزار شد، در گزارش خود از وضعیت بازار سیمان اعلام کرد: سیمان مورد نیاز مصرف به مقدار لازم در سطح بازار وجود دارد، اما عدم عرضه این کالا یا توزیع آن از طریق عاملان و دیگر شبکه های غیر مجاز، سبب افزایش قیمت و نابسامانی در سطح عرضه شده است.

در این نشست و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون ابعاد و زوایای افزایش بی رویه قیمت سیمان در سطح بازار مقرر شد شرکت سیمان آبیک، سهمیه خاص جهت استان البرز در نظر بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار نابسامان سیمان!

بازار نابسامان سیمان!