مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-11سياسي

قوه قضاییه در یک سال اخیر از بیکاری 100 هزار نفر جلوگیری کرده است


قوه قضاییه در یک سال اخیر از بیکاری بیش از 100 هزار نفر جلوگیری کرده است که روند حمایت از تولید دامنه دارتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، سعید عمرانی صبح امروز در جلسه رفع مشکل راه اندازی شرکت دیارخودرو اظهار کرد: در فرهنگ ایرانی نذری دادن یک حرکت نمادین و برگرفته از دین اسلام است اما اگر برای پنج نفر اشتغال فراهم شود که امر معاش خانواده اش تأمین شود به همان میزان نذری دادن در نزد خداوند ثواب دارد، در کشور ایران خیرخواهی وجود دارد اما باید شغل ایجاد کرد چراکه وقتی شغل باشد اختلاف خانوادگی و سایر مشکلات اجتماعی به وجود نمی آید.

معاون دادستان کشور گفت: امروز در حوزه تولید سرمایه گذار باید هفت خان رستم را طی کند که موجب فرار سرمایه گذار می شود بنابراین تولیدکننده نباید با این برخوردها و طرز رفتارها مواجه شود.

وی تصریح کرد: کارخانجات خودروسازی تعهدات زیادی در تولید پژو و رنو داشتند که در یکی از این دو 900 پرونده مطرح است و مسبب آن قراردادی یک جانبه است، در این زمینه با مدیران خودروساز که تصمیمات نسنجیده بگیرند برخورد خواهد شد.

عمرانی افزود: قوه قضاییه مسؤول واردات و صادرات نیست اما اگر در تصمیمات واردات و صادرات و خام فروشی و یا واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری که در داخل کشور تولید آن وجود داشته باشد، فردی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در یک سال اخیر از بیکاری 100 هزار نفر جلوگیری کرده است

قوه قضاییه در یک سال اخیر از بیکاری 100 هزار نفر جلوگیری کرده است