مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-11اقتصادي

زاینده رود باز می شود


دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان با تأکید بر اینکه تا نیمه نخست امسال زاینده رود دوباره جریان می یابد، گفت: هنوز تاریخ دقیق بازگشایی زاینده رود برای کشاورزان اصفهان مشخص نیست.

- ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان با تأکید بر اینکه تا نیمه نخست امسال زاینده رود دوباره جریان می یابد، گفت: هنوز تاریخ دقیق بازگشایی زاینده رود برای کشاورزان اصفهان مشخص نیست.

اسفندیار امینی در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه قرار است تا پیش از اتمام سال آبی جاری زاینده رود باز شود، اظهار کرد: این تصمیم در آخرین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی مصوب شد که حجم مشخصی تحویل کشاورزان اصفهان داده شود.

وی با بیان اینکه قرار است 290 میلیون مترمکعب آب امسال برای کشاورزان شرق و غرب و محیط زیست اصفهان رها شود، تصریح کرد: البته هنوز زمان دقیق بازگشایی زاینده رود و طول دوره جریان آب مشخص نیست.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: قرار است صنوف کشاورزی غرب و شرق اصفهان و جهاد کشاورزی با برپایی جلسات و بازدید از مناطق مختلف و با توجه به اینکه این میزان آب بسیار اندک است، با توافق زمان دقیق و مناسبی را برای جریان زاینده رود مشخص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاینده رود باز می شود

زاینده رود باز می شود