مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-11اقتصادي

ممانعت از بیکاری 100 هزار نفر در یک سال اخیر


با حمایت از سرمایه گذاران در یک سال اخیر از بیکاری بیش از 100 هزار نفر جلوگیری شده است و نهضت حمایت از تولید دامنه دارتر خواهد شد.

- ، سعید عمرانی صبح سه شنبه در جلسه رفع مشکل راه اندازی صنایع در گلپایگان اظهار داشت: قوه قضاییه مسئول واردات و صادرات در کشور نیست اما با تصمیماتی که برای واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری که در داخل کشور تولید می شود به عنوان اخلال در حوزه نظام اقتصادی برخورد می کند.

وی گفت: کارخانجات خودروسازی پژو و رنو تعهدات زیادی داشتند، 900 پرونده مطرح شده در یکی از کارخانجات تولید خودرو وجود داشت که مسبب آن قرارداد یک جانبه است که در این زمینه با مدیراننی که نسنجیده تصمیم بگیرند برخورد می شود.

قوه قضاییه با ضعف ها برخورد خواهد کرد معاون دادستان کشور گفت: در قراردادهای قبلی خودروسازان انتقال تکنولوژی، صادرات مشترک و اشتغال لحاظ نشده بود که ورود کالاهای غیر ضروری موجب تعطیلی کارخانجات شده بود که در قانون قوه قضاییه قابل توجیه نیست و این نهاد در دفاع از حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم در مقابله با ضعف ها و نظارت هایی که به ضرر کشور تحمیل شود برخورد می کند.

وی افزود: وظیفه مدعی العموم بودن قوه قضاییه اقتضای آن ورود و برخورد است که با حمایت از سرمایه گذاران در یک سال اخیر از بیکاری بیش از 100 هزار نفر جلوگیری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از بیکاری 100 هزار نفر در یک سال اخیر

ممانعت از بیکاری 100 هزار نفر در یک سال اخیر