مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11سياسي

نقش انکارناپذیر سمن ها و پویش های مردمی در عرصه مبارزه با کرونا


نقش سمن ها و پویش های مردمی در عرصه پیشگیری و مبارزه با کرونا انکارناپذیر بوده و باید از ظرفیت آنان در بحران هایی که به وجود می آید، - ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: نقش سمن ها و پویش های مردمی در عرصه پیشگیری و مبارزه با کرونا انکارناپذیر بوده و باید از ظرفیت آنان در بحران هایی که به وجود می آید، استفاده کنیم.

فتح الله حقیقی صبح امروز (21 اردیبهشت ماه) در همایش بین المللی آیین محبت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه خیرین، سمن ها و پویش های مردمی بازوان توانمند مدیریت در امر تصمیم سازی کمک به تصمیم گیری است، اظهار کرد: هرچقدر برنامه ریزی هوشمند، هدفمند و موثر داشته باشیم، می توانیم از این پتانسیل و ظرفیت عظیم بهتر در گستره استان و کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بیماری های غیرواگیر مهلک در همه جوامع هستیم که با تغییر رفتار اجتماعی می توان از ابتلا به این بیماری ها جلوگیری کرد، افزود: سمن ها و پویش های مردمی می توانند نقش موثری در زمینه پیشگیری داشته باشند؛ به طور مثال مردم کمتر از نمک، شکر و روغن استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: استان زنجان در بحث پیشگیری و مبارزه با کروناویروس بسیار موفق عمل کرده است که نقش سمن ها و پویش های مردمی در این زمینه انکارناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش انکارناپذیر سمن ها و پویش های مردمی در عرصه مبارزه با کرونا

نقش انکارناپذیر سمن ها و پویش های مردمی در عرصه مبارزه با کرونا