مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-11بين الملل

کنایه محمدعلی الحوثی به آمریکا


رییس کمیته عالی انقلاب یمن گفت، نتیجه اعلام حمایت پنتاگون از اسراییلی ها، پشتیبانی از کشتار فلسطینی‎هاست و با این وجود آمریکا ادعای ارائه طرح صلح دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقاومت فلسطین با پایان ضرب الاجلی که به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به تجاوزاتش در قدس و مسجدالاقصی داده بود از دیروز بیش از دویست موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

رژیم صهیونیستی هم در حملات و تجاوزهای خود به کرانه باختری و نوار غزه از دیروز تا امروز 24 فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از 700 نفر دیگر را زخمی کرده است.

محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن در همین زمینه در توییتر خود نوشت: پنتاگون حمایت و دفاع خود از اسراییلی ها و سعودی ها را اعلام کرد و نتیجه آن پشتیبانی اش از کشتار فلسطینی ها و یمنی هاست و با این وجود ادعای ارائه طرح صلح دارد.

اخیرا، در سایه موفقیت نیروهای صنعاء در عملیات میدانی در استان مأرب که چیزی به آزادسازی کامل آن نمانده، نماینده آمریکا و سازمان ملل که با دست خالی به مذاکرات عُمان رفتند تا شکست میدانی را جبران کنند، با دستان خالی نیز آن را ترک کردند.

(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه محمدعلی الحوثی به آمریکا

کنایه محمدعلی الحوثی به آمریکا