مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-11اقتصادي

بررسی موانع توسعه ریلی/ارتباط راه آهن با صنایع فولادی و معدنی شکل پژوهشی می گیرد


روابط راه آهن با صنایع فولادی و صنایع معدنی نباید صرفا در همین سطح خرید و فروش خدمت باشد و برای توسعه راه آهن باید با صنایع ارتباط تنگاتنگ علمی و پژوهشی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیست و دومین رویداد سه شنبه های ریلی با طعم فناوری امروز در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن برگزار شد.

  در این مراسم مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار داشت: عملکرد مرکز جهادی پیشرفت راه آهن نشان از نهادینه شدن یک تفکر، حرکت رو به جلو و یک اراده و اعتقاد است و پایه های این تفکر و تمدن در داخل مجموعه مستقر است.

  سعید رسولی افزود: این اقدام و حرکت اگر دامنه محدود و نگاه درون سازمانی داشت، در این مدت کوتاه ریشه نمی دواند و به عنوان یک الگو در دستگاه های مختلف بررسی نمی شد، سرعت، پیشرفت و وسعت کار و تأییدیه های علمی و فنی در این باره بیانگر اصالت این حرکت است.

  وی ادامه داد: در راستای آسیب شناسی این مسیر طی شده، هفته گذشته جلسه ای برگزار و گزارشی تهیه شد که در حال اصلاح نهایی است و به زودی منتشر می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن ادامه داد: در این گزارش تأیید شد که عملکرد راه آهن و شرکت های ریلی دقیقا منطبق بر بندهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، حمل و نقل ریلی و برنامه ششم است که البته با نقطه مطلوب خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع توسعه ریلی/ارتباط راه آهن با صنایع فولادی و معدنی شکل پژوهشی می گیرد

بررسی موانع توسعه ریلی/ارتباط راه آهن با صنایع فولادی و معدنی شکل پژوهشی می گیرد