مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-11پزشكي

از دام کرونای انگلیسی با افتخار جستیم/ از ویروس آفریقای جنوبی می ترسم


25 تا 30 درصد بیماری که در بخش بستری می شود، کاندید آی سی یو است، مگر ما چقدر تخت آی سی یو داریم؛ کلا 8000 تخت آی سی یو داشتیم که مقداری اضافه کردیم و به 11 هزار تخت رسیده است.

- وزیر بهداشت ضمن تشریح چگونگی مدیریت موج چهارم کرونا در کشور و اقدامات اتخاذ شده جهت بستری و بستری موقت بیماران، در عین حال گفت: تقریبا از دام ویروس انگلیسی با افتخار جستیم؛ البته نه اینکه تمام شد، بلکه فشار حداکثری اش برداشته شد و همچنان باید مراقبت شود و موارد را تحت نظر داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید نمکی در شانزدهمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: در ماهی که نفس کشیدن عبادت است، همکاران من در سراسر کشور تلاش کردند تا دیگران بهتر نفس بکشند.

من شرمسار یکایک شما بزرگواران هستم که یکی از سهمگین ترین طوفان های اپیدمی جهان را که ابتلا به ویروس سرکش انگلیسی بود با مدیریت ناب خودتان به زنجیر کشیدید و توانستید از قله ای عبور کنید که برای خیلی ها کابوس بود.

وی افزود: من در اواخر سال گذشته با روسای دانشگاه ها نشستی را گذاشتم و اعلام کردم که با توجه به برآوردی که در رفتار مسئولانه دیگران می بینم و تصمیماتی که در زمینه اعمال محدودیت ها دارد، اتخاذ می شود، فکر می کنم که بار سنگینی را به گونه ای بر دوش ما می گذارند و از شما خواهش کردم که خودتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دام کرونای انگلیسی با افتخار جستیم/ از ویروس آفریقای جنوبی می ترسم

از دام کرونای انگلیسی با افتخار جستیم/ از ویروس آفریقای جنوبی می ترسم