مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-11اقتصادي

قاچاق در کشور، نباید بە نام کردستان تمام شود


استاندار کردستان با اشارە بە ذهنیت های اشتباە موجود در کشور گفت: نباید اجازە داد کە قاچاق در کشور بە نام استان تمام شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشارە بە ذهنیت های اشتباە موجود در کشور گفت: نباید اجازە داد کە قاچاق در کشور بە نام استان تمام شود.

بهمن مرادنیا امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت) در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با بیان اینکه زحمات بسیار زیادی در استان و در راستای مبارزه با قاچاق کالا کشیده می شود، اظهار کرد: همه همت و تلاش خود را باید به کار بگیریم تا ذهنیت های منفی موجود در استان و در خصوص قاچاق برخی کالاها زدوده شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در کشور توجهات را در خصوص قاچاق برخی اقلام و کالاها متوجه کردستان می کنند، افزود: مقدار قاچاقی که از کردستان ممکن انجام شود بسیار ناچیز است و نباید اجازه داد در حق استان و متولیان مبارزه با قاچاق کالا و ارز بی انصافی شود و زحماتشان نادیده گرفته شود.

مرادنیا انعکاس گزارش ها و فعالیت ها به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه های مرتبط را بسیار حایز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: جدیت در انعکاس فعالیت ها باعث می شود که اطلاعات و آمار به روز و صحیح در جامعه منتشر شود و برخی ذهنیت های منفی را بزداید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق در کشور، نباید بە نام کردستان تمام شود

قاچاق در کشور، نباید بە نام کردستان تمام شود