مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-11اقتصادي

گزارشی از وضعیت بازگشایی سینماها / هیچ خبری نیست !


واقعا جای سوال است که چطور در بخش پول گرفتن از مردم، در دنیا سرآمد هستیم ولی هنگام خدمات دادن با همه دنیا فرق داریم؟ آیا با این همه اصرار برای گرفتن مالیات از هنرمندان می توان برای سینماهایی که این چنین دچار بحران شده اند، حمایتی را متصور بود؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود آنکه ستاد ملی مقابله با بحران کرونا مجوز فعالیت مشاغل گروه دو که شامل سالن های سینما می شود را اعلام کرده، اما برخی سینمادارها هنوز تمایلی به بازگشایی ندارند چون شرایط را با وجود ادامه اکران فیلم های نورزوی اصلا مناسب نمی دانند.

در واقع تعارض بین بازگشایی سینماها و دعوت از مردم برای صرف نظر کردن از رفت وآمدهای غیرضروری در کنار ترکیب ناامید کننده فیلم هایی که برای اکران نوروز انتخاب شده بودند، فعالیت سینماها را در وضعیت مبهمی قرار داده است.

هیچ خبری نیست! در این باره سید جمال ساداتیان - مدیر سینما آستارا در تجریش تهران - که تازه از روز دوشنبه، 19 اردیبهشت سینمای خود را باز کرده درباره حضور مخاطبان در سینما می گوید: هیچ خبری نیست و کاملا مشخص است که چه وضعیتی داریم چون دو مشکل اساسی برای فعالیت سینماها وجود دارد؛ اول اینکه شرایط بحرانی کرونا هنوز برقرار است و دیگر اینکه فیلم های در حال اکران قدرتمند نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از وضعیت بازگشایی سینماها / هیچ خبری نیست !

گزارشی از وضعیت بازگشایی سینماها / هیچ خبری نیست !