مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-11سياسي

استاندار کردستان: معتادین متجاهر به راحتی در خیابان های اصلی شهر مواد مصرف می کنند


متاسفانه شاهدیم در برخی خیابان ها و میادین اصلی معتادین متجاهر به راحتی اقدام به مصرف مواد می کنند و امنیت روانی مردم را به صورت جدی به مخاطره انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، با ابراز نگرانی از وضعیت معتادین متجاهر در سطح شهر به ویژه در میادین اصلی شهر، اظهار کرد: طی بازدیدهایی که از سطح شهر داشته ایم مردم از این موضوع ابراز نگرانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم در برخی خیابان ها و میادین اصلی معتادین متجاهر به راحتی اقدام به مصرف مواد می کنند و امنیت روانی مردم را به صورت جدی به مخاطره انداخته اند.

وی اذعان کرد: موضوع جمع آوری معتادین متجاهر به صورت اساسی و راهبردی باید انجام گیرد و اعتبار مورد نیاز برای حمایت از کمپ های نگهداری معتادین را تامین می کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای جمع آوری معتادین متجاهر باید اندیشیده شود، گفت: به جهت ایجاد آرامش مردم یک میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر از محل اعتبارات استانی اختصاص می دهیم.

مرادنیا افزود: گسترش اعتیاد با اقدامات سازماندهی بین المللی صورت می گیرد و این نیاز دارد که دستگاه ها برای مقابله یک سازماندهی جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: معتادین متجاهر به راحتی در خیابان های اصلی شهر مواد مصرف می کنند

استاندار کردستان: معتادین متجاهر به راحتی در خیابان های اصلی شهر مواد مصرف می کنند