مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-11اقتصادي

بورس در یک قدمی روند صعودی


فضای انتخابات تا پایان هفته جاری مشخص می شود، بنابراین جمع بندی های صورت گرفته نسبت به وقایع سیاسی در زمینه احتمال ایجاد گشایش هایی در برجام و نیز پیش بینی های انجام شده برای نتیجه انتخابات ممکن است منجر به تداوم رویکرد مثبت بازار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، معاملات بورس از مدت ها قبل تحت تاثیر هیجانات ایجاد شده در بازار بر مدار نزولی قرار گرفت و هیچ یک از تصمیمات اتخاذ شده هم نتوانست مانع از ریزش بیشر شاخص بورس در بازار شود.

اگرچه اتخاذ تصمیمات جدید شورای عالی بورس و سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر تغییر دامنه نوسان به مثبت 6 و منفی دو توانست برای مدتی محدود تا حدودی از نگرانی سهامداران را در این بازار برای ضرر و زیان های احتمالی کاهش دهد اما تاثیر چنین تصمیمی در بازار همانند دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت بازار، موقتی بود و بعد از چند روز دوباره شاهد بازگشت معاملات بورس به مدار نزولی بودیم.

به دنبال چنین تصمیماتی، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه ای که روز یکشنبه (19 اردیبهشت ماه) برگزار شد اقدام به تغییر دوباره دامنه نوسان کرد، براساس آن دامنه نوسان به جای +6 و 4- به مثبت و منفی 5 تغییر یافت و در ادامه چنین تصمیمی اعلام کرد که در آینده با رصد شرایط بازار نسبت به افزایش دامنه اقدام خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در یک قدمی روند صعودی

بورس در یک قدمی روند صعودی