مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-05-11سياسي

ضعف آموزش، عامل تخلفات مدیران شهری/گرایش سیاسی، آسیب جدی شوراها


برخی تخلفات شوراها که به برخی دستگیری ها و بازداشت های مدیران شهری منجر می شود ناشی از عدم آگاهی اعضای شوراها نسبت به قوانین و مقررات و نبود آموزش های لازم است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: برخی تخلفات شوراها که به برخی دستگیری ها و بازداشت های مدیران شهری منجر می شود ناشی از عدم آگاهی اعضای شوراها نسبت به قوانین و مقررات و نبود آموزش های لازم است.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا، به تهدیدهایی که متوجه شوراهای اسلامی در سراسر کشور با گذشت پنج دوره از تشکیل این نهاد مدنی در نظام اسلامی می شود، اشاره کرد و افزود: خلاء های موجود در حوزه مدیریت شهری، متاثر از عدم آموزش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاست و اگر شوراها آموزش های لازم را طی کنند و با وظایف قانونی خود آشنا و مسلط به قوانین باشد قطعا تخلفات احتمالی از بین رفته یا به حداقل خواهد رسید.

وی عدم شناخت شوراها از قوانین و ناآشنا بودن با مقررات و ضوابط را تهدید جدی دانست که در کمین پارلمان شهری است و گفت: بسیاری از تخلفات اقتصادی که در پارلمان شهری رقم می خورد بدلیل شناخت ناکافی نسبت به قوانین و مقررات بوده که در سایه آموزش می توان این خلاء را برطرف کرد.

او ادامه داد: به عنوان مثال در شوراهای اسلامی روستاها، اعضا به تصور اینکه اختیار لازم را برای هزینه کرد منابع مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف آموزش، عامل تخلفات مدیران شهری/گرایش سیاسی، آسیب جدی شوراها

ضعف آموزش، عامل تخلفات مدیران شهری/گرایش سیاسی، آسیب جدی شوراها