مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-11ورزشي

کرمانشاه آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری نیروهای مسلح را دارد


فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور گفت: آماده میزبانی مسابقات نیروهای مسلح در رشته های مختلف و به خصوص رشته های مستعد در غرب کشور همچون کشتی هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرسلیمان طاهری در حاشیه مسابقات همگانی در منازل سازمانی ارتش، اظهار داشت: در خصوص حضور قرارگاه های منطقه ای ارتش در مسابقات حرفه ای و لیگ های ورزشی دستورالعمل خاص سراسری وجود دارد و ما نیز تابع این دستورالعمل ها هستیم، اما در خصوص مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح، این قرارگاه آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات ورزشی اعلام می کند.

وی ادامه داد: توجه به ورزش همگانی یکی از اولویت های ارتش در  بین نیروهای نظامی و خانواده های آن ها است و بر همین اساس مسابقات متعددی به مناسب های مختلف برگزار می شود، و بر همین اساس امروز شاهد برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت عید سعید فطر به صورت گسترده در بین منازل سازمانی بودیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور گفت: آماده میزبانی مسابقات نیروهای مسلح در رشته های مختلف و به خصوص رشته های مستعد در غرب کشور همچون کشتی هستیم.

رییس اداره تربیت بدنی قرارگاه منطقه غرب کشور در خصوص این مسابقات، گفت: با هدف ترویج ورزش و جلوگیری از کم تحرکی در بین فرزندان و خانواده های کارکنان ارتش، مسابقات ورزش های همگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری نیروهای مسلح را دارد

کرمانشاه آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری نیروهای مسلح را دارد