مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-12سياسي

توزیع بسته های معیشتی کانون خادمیاران رضوی در کوهبنان


به همت کانون خادمیاران رضوی شهرستان کوهبنان بیش از 110 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان کوهبنان توزیع شد.

- محمدرضا توکلی در حاشیه توزیع سبد کالا بین نیازمندان کوهبنانی در گفت وگو با خبرنگا فارس اظهار کرد: یکی از توصیه های دین مبین اسلام کمک به هم نوع و رفع مشکلات آنهاست و نبی مکرم اسلام (ص)، مولای متقیان، بی بی دو عالم و اهل بیت (ع) همواره در این کار پیشقدم بودند.

 مسؤول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی نهادهای خدمت رسان به فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفتند و تاکنون منشأ خدمات ارزشمندی بوده اند.

وی اضافه کرد: در دوران گسترش ویروس کرونا طرح کمک های مومنانه به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز رونق گرفت و الگویی برای سایر کشورها شد، خیران و نیکوکاران گرامی با تمام وجود به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شتافتند.

توکلی از توزیع بیش از 110 بسته کالای معیشتی به ارزش تقریبی هر سبد حدود 200 هزار تومان در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توکلی بیان کرد: در دهه آخر ماه مبارک رمضان با کمک خیران و خانواده های معزز شهیدان بیش از 700 پرس غذای گرم به ارزش هفت میلیون تومان در شهر کوهبنان بین خانواده های نیازمند توزیع شده است که در مجموع در طول ماه مبارک رمضان بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی کانون خادمیاران رضوی در کوهبنان

توزیع بسته های معیشتی کانون خادمیاران رضوی در کوهبنان