مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-12سياسي

جواد امام: انتخابات به دوئل یک طرفه بدل شده است


جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان این که انتخاباتی را مشاهده می کنیم که شرایط برابر و رقابت عادلانه ندارد، ادامه داد: شورای نگهبان متاسفانه در امر قانون گذاری ورود کرده است در صورتی که در گذشته ناظری بود که تمام تلاشش را بر مدیریت متمرکز می کرد .

- جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان این که انتخاباتی را مشاهده می کنیم که شرایط برابر و رقابت عادلانه ندارد، ادامه داد: شورای نگهبان متاسفانه در امر قانون گذاری ورود کرده است در صورتی که در گذشته ناظری بود که تمام تلاشش را بر مدیریت متمرکز می کرد که این امر در در واقع نشان دهنده آن است که دوستان به جای فکر کردن به منافع کشور، به منافع فردی و جریانی خودشان فکر می کنند، که اتفاقا هم چیز پیچیده ای نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریانی تمام تلاشش این است که انتخاب مردم را محدود و آنان را دلزده کند تا در صحنه حضور پیدا نکنند و معتقدم در حال حاضر بزرگترین چالش را حضور حداکثری می دانند و دنبال این هستند که مشارکتی به آن معنا شکل نگیرد که در این شرایط هم انتخابات بی مفهوم می شود.

جواد امام در واکنش به دخالت های نمایندگان مجلس در انتخابات تا جایی که اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار می کنند در جلسه این کمیسیون از وزیر امورخارجه قسم گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد امام: انتخابات به دوئل یک طرفه بدل شده است

جواد امام: انتخابات به دوئل یک طرفه بدل شده است