مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-12سياسي

شنا و ماهیگیری در تأسیسات آبی سمنان ممنوع شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان، شنا و ماهیگیری در مخازن پشت سدها و سازه های آبی این استان را ممنوع اعلام کرد و گفت: شنا در این مکان ها، خطرات جدی برای ترددکنندگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، ایرج حیدریان با اشاره قرار داشتن در آستانه فصل تابستان و گرم شدن هوا اظهار کرد: در این فصل به رغم اطلاع رسانی های قبلی، شاهد آن هستیم که افراد زیادی بدون توجه به هشدارها و اخطارهای صادره در مکان های ممنوعه مزبور تردد و یا شنا می کنند که این امر خطرات جدی به همراه دارد.

وی با اشاره به بازدید هم استانی های از تأسیسات آبی استان، متذکر شد: حاشیه مخازن سدها و بندهای انحرافی دارای شرایط رسوبی در کف مخازن است و این باعث خطرات جدی برای ترددکنندگان، شناگران و ماهیگیران می شود.

حیدریان با اشاره به تغییرات دمایی در لایه های مختلف آب مخازن سدها خاطرنشان کرد: افراد باید توجه نمایند که تغییرات ناگهانی دما باعث گرفتگی عضلات و در نتیجه از دست رفتن تعادل شناگران در هنگام شنا می شود.

  وی با تأکید بر اینکه سطح آب سدها و مخازن در ظاهر شفاف به نظر می رسد، افزود: وجود جریان های زیرسطحی باعث کدر شدن و در نتیجه کاهش دید می شود و در اثر برخورد با تأسیسات و درختچه های کف مخزن متأسفانه شنا گران جان خود را از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا و ماهیگیری در تأسیسات آبی سمنان ممنوع شد

شنا و ماهیگیری در تأسیسات آبی سمنان ممنوع شد