مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-05-12اقتصادي

1500 کیلومتر شبکه فرسوده برق در لرستان وجود دارد


1500 کیلومتر شبکه فرسوده برق در استان وجود دارد - ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: 1500 کیلومتر شبکه فرسوده برق در استان وجود دارد سید موسی خادمی در مراسم افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های صنعت برق لرستان در چهارچوب پویش فراگیر ملی ((هرهفته_الف_ب_ایران:ساخت و سازها و سازو کارها)) اظهار کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و در سال جاری دو پروژه خیلی مهم برای مناطق محروم روستایی و عشایری در حوزه انرژی شروع شده است.

وی با اشاره به بازسازی شبکه های فرسوده روستایی، تصریح کرد: خیلی از شبکه های روستایی ما در دوران جهاد سازندگی احداث شده که شبکه های آنها ضعیف است و متناسب با نیاز فعلی مردم و توسعه امروزی در روستاها نیست.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: حدود 1500 کیلومتر شبکه فرسوده در سطح استان وجود دارد که می بایست با تزریق اعتبار لازم نسبت به اصلاح و بهینه سازی آنها اقدام شود و انتظارات مردم نیز از دولت و وزارت نیرو که قبلا در حد روشنایی بوده بالاتر رفته و انتظار آنها بیش از این موارد است.

خادمی با بیان اینکه خوشبختانه امسال اعتبار خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده، اضافه کرد: در این طرح حدود 10 هزار شبکه روستایی در کشور بهسازی شده و اصلاحات لازم در آنها انجام خواهد شد که سهمیه لرستان 450 روستا تعیین شده و تاکنون در 26 روستای آن انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 کیلومتر شبکه فرسوده برق در لرستان وجود دارد

1500 کیلومتر شبکه فرسوده برق در لرستان وجود دارد