مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-13سياسي

عید فطر روز جایزه گرفتن یک ماه بندگی


عید فطر روز جایزه گرفتن یک ماه بندگی است.

- ایسنا/زنجان کارشناس دینی گفت: عید فطر روز جایزه گرفتن یک ماه بندگی است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رمضان ماه بندگی خدا است، اظهار کرد: در ماه رمضان ثواب اعمال انسان مضاعف می شود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان میدان مسابقه بوده و طبیعی است که هر میدان مسابقه نیز برنده و بازنده ای دارد، تصریح کرد: روز عید فطر، یوم الجوائز است و کسانی که در طول ماه رمضان رضایت الهی را کسب کرده اند، در روز عید فطر جوایز خود را دریافت می کنند.

حسینی نسب به اهمیت روز عید فطر اشاره کرد و گفت: روز عید فطر از اعیاد اسلامی و روز بسیار مهمی است، چون از یک طرف مؤمنان بعد از یک ماه روزه داری و بندگی با حضور در مساجد و اقامه نماز عید، منتظر پاداش الهی هستند و از طرف دیگر چون نمی دانند که آیا اعمال شان مورد قبول خداوند واقع شده، نگرانند.

این کارشناس دینی به احکام نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: توصیه شده نماز عید فطر در صحرا و در محل بدون سقف خوانده شود، از این رو در سلطانیه نیز از سال گذشته نماز عید فطر در فضای باز اقامه می شود و این برنامه هر سال ادامه خواهد داشت.

حسینی نسب با بیان اینکه روز عید فطر روز پاداش گرفتن است، متذکر شد: عید فطر روز تولد دوباره انسان است که با بندگی و روزه داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید فطر روز جایزه گرفتن یک ماه بندگی

عید فطر روز جایزه گرفتن یک ماه بندگی