مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-05-13حوادث

آ مثل آتش سوزی/ آتش؛ آغازی بر پایان بی پایان درختان زاگرس


آتش سوزی جنگل های زاگرس در ایلام به سریالی تلخ و بی پایان تبدیل شده که هر ساله وسعت زیادی از جنگل را به خاکستر تبدیل می کند و اکنون با شروع قسمت های اول آن در سال جدید نگرانی بسیاری به ویژه دوستداران طبیعت را برانگیخته است.

- آمار و اطلاعات تکمیلی آتش سوزی در سیاه کوه نصرالله پارسه رییس اداره منابع طبیعی دهلران در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: بر اساس گزارش دیده بان هایی که در منطقه سیاه کوه دهلران داشتیم، ساعت 18:20 دقیقه روز سه شنبه 21 اردیبهشت در اثر اصابت صاعقه به منطقه مرتعی سیاه کوه در دو نقطه، بخشی از مراتع دچار حریق شد که با حضور به موقع دامداران حاضر در محل و پرسنل منابع طبیعی در ساعت 20:30 دقیقه همان شب، آتش به طور کامل مهار شد و تا ساعت 8 صبح روز بعد به منظور پایش منطقه، پرسنل در محل حضور داشتند.

وی ادامه داد: در غروب 22 اردیبهشت به دلیل شرایط جوی، آتش مجددا جان گرفت که باز هم با حضور پرسنل منابع طبیعی آتش مهار شد.

رییس اداره منابع طبیعی دهلران در ادامه از رفتار برخی خبرنگاران شهرستان اظهار ناراحتی کرد و گفت: برخی از رسانه ها اخبار را در این رابطه بیش از حد بولد کردند؛ در حال حاضر آتش به طور کامل مهار شده و پرسنل منابع طبیعی، دوست داران محیط زیست و کوهنوردان تا 72 ساعت به منظور جلوگیری از سرایت آتش به مراتع در منطقه حضور خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آ مثل آتش سوزی/ آتش؛ آغازی بر پایان بی پایان درختان زاگرس

آ مثل آتش سوزی/ آتش؛ آغازی بر پایان بی پایان درختان زاگرس