مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-15بين الملل

تاکید بحرین و پاکستان بر حمایت از فلسطین در گفتگو با ریاض مالکی


وزرای خارجه پاکستان و بحرین در گفتگوهای تلفنی جداگانه با همتای فلسطینی خود بر حمایت کشورهایشان از مساله فلسطین و لزوم توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی های ساکن قدس، - کرانه باختری و غزه و پایان اشغالگری تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در تماس های تلفنی با شام محمود قریشی، همتای پاکستانی و عبد اللطیف الزیانی، همتای بحرینی خود آخرین تحولات کرانه باختری و غزه و حمله مستمر رژیم صهیونیستی به فلسطینی های ساکن قدس، کرانه باختری و غزه را به اطلاع آنها رساند.

وزیر خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی با تاکید بر حمایت کامل و قاطع کشورش از مساله فلسطین و مبارزه مردم این کشور گفت: این حمایت در طول سال ها ثابت و استوار بوده و تغییری نکرده و پایبندی دولت و ملت پاکستان به مبارزه مردم فلسطین را نشان می دهد.

قریشی در ادامه تاکید کرد که با وزرای خارجه کشورهای مختلفی در حال رایزنی برای بررسی چگونگی افزایش فشارهای بین المللی بر دولت اشغالگر جهت توقف حملات مستمرش علیه فلسطینی ها چه در غزه، چه کرانه باختری از جمله قدس شرقی است.

همچنین او بر آمادگی خود برای حضور در نشست روز یکشنبه وزرای خارجه کشورهای اسلامی و نیز شرکت در هر دیدار و یا نشستی در ارتباط با فلسطین، قدس و مسجد ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بحرین و پاکستان بر حمایت از فلسطین در گفتگو با ریاض مالکی

تاکید بحرین و پاکستان بر حمایت از فلسطین در گفتگو با ریاض مالکی