مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-15اجتماعي

اجرای طرح ضیافت الهی در 15 بقعه متبرکه آذربایجان شرقی


معاون امور فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضیافت الهی در 15 بقعه متبرکه استان خبر داد.

- معاون امور فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان خبر داد اجرای طرح "ضیافت الهی" در 15 بقعه متبرکه آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح "ضیافت الهی" در 15 بقعه متبرکه استان خبر داد.

محمدعلی فاضل نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقعه های متبرکه استان در ماه مبارک رمضان، گفت: تمامی بقعه های متبرکه استان جهت شرکت در این ضیافت به روی مردم متدین و روزه دار باز بود اما ویژه برنامه های این طرح الهی در 15 امامزاده سطح استان برگزار شده است.

وی افزود: در برنامه های ضیافت الهی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که در ابتدای ماه مبارک رمضان توصیه به کمک های مومنانه کردند، هیات امنای امامزادگان استان با کمک خیران عزیز بیش از 5100 بسته معیشتی را تهیه کرده و در میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

وی ادامه داد: در کنار توزیع بسته های معیشتی، حدود 45 هزار پرس غذای گرم نیز در آشپزخانه های شش بقعه متبرکه استان تهیه شده و به خانه های نیازمندان و روزه داران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضیافت الهی در 15 بقعه متبرکه آذربایجان شرقی

اجرای طرح ضیافت الهی در 15 بقعه متبرکه آذربایجان شرقی