مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-15سياسي

دولت جوان انقلابی راه حل مشکلات کشور


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کشور برای رفع مشکلات، نیازمند دولت جوان انقلابی است.

- حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اولویت نخست آحاد مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی باشد زیرا مشارکت بالا در انتخابات سبب افزایش قدرت ملی کشور در برابر سایر کشورها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد صحبت هایی مبنی بر تأخیر یک ساله انتخابات مطرح می کنند، افزود: با وجود گروه های تروریستی مانند منافقین در اوایل انقلاب تاکنون هیچ انتخاباتی حتی با یک روز تأخیر برگزار نشده و مردم هم نشان داده اند همیشه در صحنه حضور دارند و از انقلاب دفاع می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت شبکه های فضای و ماهواره ای معاند برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات خرداد ماه تصریح کرد: وقتی دشمن سعی در تخریب حرکت و یا جریانی در داخل کشور دارد نشان می دهد که اتفاقی مثبت در جریان است و انتخابات سبب روی کار آمدن نیروهای تازه نفس و فعال در کشور می شود.

احمدی بیان کرد: مشکلات همواره وجود دارد و کسی منکر وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه نیست اما یکی از راه حل های رفع مشکلات شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جوان انقلابی راه حل مشکلات کشور

دولت جوان انقلابی راه حل مشکلات کشور