مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-15اجتماعي

شناسایی 100 گونه پرنده مهاجر در استان اردبیل


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از شناسایی 100 گونه پرنده مهاجر در استان اردبیل و تالاب های آن خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از شناسایی 100 گونه پرنده مهاجر در استان اردبیل و تالاب های آن خبر داد.

سعید شهند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده این پرندگان مهاجر گاز پیشانی سفید و فلامینگو است که در فصول مختلف سال این گونه ها با حضور در تالاب های استان اردبیل به زمستان گذرانی می پردازند تا شرایط مناسبی را در زیست بوم های استان اردبیل سپری کنند.

وی تصریح کرد: جمعیت پرندگان مهاجر و گونه های نادر آن همه ساله در فصول مختلف با انتخاب تالاب ها و به ویژه زیست بوم های شمال استان سعی دارند تا گذران زندگی کرده و ما نیز به نوبه خود تلاش می کنیم تا از این گونه ها صیانت کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: 48 درصد پرندگان و 24 درصد پستانداران کشور بر اساس آمار و اطلاعات دقیق در استان اردبیل زیست می کنند که اداره کل حفاظت محیط زیست تلاش می کند از حیات وحش و گونه های مختلف پرندگان به ویژه پرندگان مهاجر صیانت کند.

شهند به نامگذاری 20 اردیبهشت به نام روز جهانی پرندگان مهاجر اشاره کرد و افزود: یکی از تهدیدهای جدی در شرایط کنونی، تهدید زیستگاه های این پرندگان است که عده ای با توسعه زندگی شهری و همچنین ساخت و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 100 گونه پرنده مهاجر در استان اردبیل

شناسایی 100 گونه پرنده مهاجر در استان اردبیل