مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-15اقتصادي

صادرات شش میلیارد دلاری محصولات کشاورزی کشاورزی در سال گذشته


معاون امور باغبانی وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به شرایط تحریم، پارسال بخش کشاورزی بیش از 6 میلیارد دلار درآمد ارزی داشت که نیمی از آن به ارزش سه میلیارد دلار از بخش باغبانی حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، محمدمهدی برومندی در حاشیه بازدید از گلستان های گل محمدی در کاشان با اشاره به تولید محصولات باغبانی در حوزه باغبانی که به 24 میلیون تن افزایش یافته است گفت: با توجه به شرایط تحریم، پارسال بخش کشاورزی بیش از 6 میلیارد دلار درآمد ارزی داشت که نیمی از آن به ارزش سه میلیارد دلار از بخش باغبانی حاصل شده است.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: ایران با اتکا به منابع خدادادی، دانش موجود در حوزه تلاش بهره برداران به تولید 120 میلیون تن محصولات کشاورزی دست پیدا کرده است.

وی همچنین در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات حوزه کشاورزی کاشان، استان اصفهان را با تولید بیش از 850 هزار تن محصولات باغی درسال از رتبه نخست در کشور برخوردار دانست و گفت: امسال هم در زمینه اجرای طرح ساخت گلخانه در کشور برنامه ریزی های شده در 48 هزار هکتار از زمین های کشاورزی کشور گلخانه ساخته شود که تاکنون 21 هزار هکتار آن محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات شش میلیارد دلاری محصولات کشاورزی کشاورزی در سال گذشته

صادرات شش میلیارد دلاری محصولات کشاورزی کشاورزی در سال گذشته