مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-16سياسي

شفافیت و پاسخگویی کاندیداها موجب افزایش مشارکت می شود


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم شفافیت و پاسخگویی کاندیداهای شورای شهر ، گفت: افزایش مشارکت و نظارت بر انتخابات با شفاف شدن امکان پذیر است.

- مرتضی خسروی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: انتخابات یکی از وقایع مهم و سرنوشت ساز کشور است اما در برخی از موارد به دلیل آنکه اطلاعات زیادی پیرامون فرایند انتخابات و نامزدها وجود ندارد، ممکن است موجب فساد و رانت شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم شفافیت در هزینه کرد داوطلبان انتخابات، گفت: متأسفانه در هزینه های تبلیغاتی انتخابات ها و شفافیت وجود ندارد و هنوز مشخص نیست هزینه های انتخاباتی نامزدها از چه طریقی تأمین می شود.

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از هزینه سیاسی، کنترل فساد و نظارت بر انتخابات با شفاف شدن فرایند انتخابات امکانپذیر است، ادامه داد: به کارگیری نظارت عمومی بر فعالیت و رفتارهای انتخاباتی یکی از مهمترین رویه های مرتبط در این خصوص است.

خسروی گفت: خوشبختانه این روزها با آغاز رقابت های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مطالبه جدیدی با عنوان چالش شفافیت کاندیداها در رقابت های انتخاباتی پایه گذاری شده که امیدواریم از سوی کاندیداها جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت و پاسخگویی کاندیداها موجب افزایش مشارکت می شود

شفافیت و پاسخگویی کاندیداها موجب افزایش مشارکت می شود