مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-16اقتصادي

عوارض الکترونیکی در آزادراه غدیر؛ وعده ای که عملی نشد


آزادراه غدیر که اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد قرار بود پرداخت عوارض آن الکترونیکی شود اما به دلیل درخواست های عجیب و غریب، این وعده عملی نشده و هم اکنون باجه های عوارضی در این آزادراه مستقر شده اند.

- آزادراه غدیر که اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد قرار بود پرداخت عوارض آن الکترونیکی شود اما به دلیل درخواست های عجیب و غریب، این وعده عملی نشده و هم اکنون باجه های عوارضی در این آزادراه مستقر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزادراه 220 کیلومتری کنار گذر جنوبی تهران که غدیر نام گرفت، - در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه موجود عوارضی برای خودروهای سواری 25000 تومان، وانت 30 هزار تومان، مینی بوس 25000 تومان، اتوبوس 35000 تومان، کامیون دو محور 50 هزار تومان، کامیون سه محور 65 هزار تومان و تریلی 80 هزار تومان تعیین شده است که در ابتدای راه اندازی به صورت دستی و غیر الکترونیک و در ادامه و با نصب تجهیزات به صورت الکترونیک دریافت و پرداخت خواهد شد.

با وجود این وعده ها از روز افتتاح تا امروز خبری از عوارض الکترونیکی در این آزادراه نیست و بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار ایسنا برخی درخواست های عجیب و غریب و غیر عملیاتی از سوی مجریان و بهره برداران این آزادراه سبب شده تا الکترونیکی شدن عوارض فعلا اتفاق نیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض الکترونیکی در آزادراه غدیر؛ وعده ای که عملی نشد

عوارض الکترونیکی در آزادراه غدیر؛ وعده ای که عملی نشد